Piti ihan kirjoittaa ylös tää viime yön uni, sen verran hurja oli.

Ensin hengasin kotona dataamassa, mese oli päällä. Oopee tuli juttelemaan mulle jtn syntyjä syviä, mutta mä en voinut kirjoittaa vastausta. Yritin kovasti, mutta näppäimet ei totellu. Kaikista selvistä sanoista muodostui jtn ihan omaa... ("Moi" -> "Tapa", "Mitä kuuluu?" -> "Painu helvettiin", yms.)
Yht'äkkiä mä olin jossain ihme leiritulen äärellä. Ja voitte vaan kuvitella, ketkä siellä oli paistamassa vaahtokarkkeja! Toshiya, Kyo, Shinya, Ruki ja Reita. :-D
Totchilla oli akustinen kitara, jota se näpytteli ja Kyo laulo Riki Sorsan "Haaveissa vainko oot mun"-biisiä. Shinya ahmi innoissaan vaahtokarkkeja, Ruki ja Reita touhusivat jtn omaa (arvatkaa vaan mitä, sairasta..).
Mä vaan yllättäen pölähdin keskelle nuotiota konekiväärin kanssa ja ammuin ensin Rukin ja Reitan, sen jälkeen mottasin Kyota keskelle naamaa ja kidnappasin Totchin ja Shinyan. Ihme kyllä, tyypit ei yhtään laittaneet vastaan, vaan lähtivät mun mukana juoksemaan, tosin Totchi näpytteli vieläkin kitaraa..
Konekivääri muuttui pesismailaksi ja me mentiin jonnekin ihan outoon kaupunkiin, jossa oli mutantti-Japanilaisia. Ne oli selviä japanilaisia, mutta niillä oli hännät, neonvärinen karvoitus ja punaiset silmät. Ensin hakkasin pesäpallomailalla pari ja ne muuttuivat viemärinkansiksi...
Sitten kuuluu raju karjaisu ja taivaalta sataa tuhansittain opossumeita konekiväärien kanssa. o____o Ja arvatkaa kuka tuli opossumilauman mukana. KAORU! Taustalla alkoi soimaan Mission impossiblen tunnari ja me lähdettiin juoksemaan ihan sairasta vauhtia jonnekin ostoskeskukseen.
Ostoskeskus oli täynnä saunoja. Siellä oli alastomia suomalaisia miehiä, melkein kaikilla oli kaljamahat. Oli ihan sairaan kuuma... Sitten mä aloin vaan kirkumaan "Meiän täytyy pelastaa Uruha" tai jotain sen suuntaista. Ja pian me istuttiin sellasissa Child Preyssä olleissa jännissä aluksissa, joissa oli avaruuspukuihin pukeutuneet sammakot kuskeina.
Ja siihen uni loppuikin... Olisin halunnu tietää mitä lopussa tapahtuu, mut äiti tuli herättämään, kun vaihdettiin mun huoneen sohva toiseen sohvaan.
Seuraavassa unessa mun pitää kysyä Kaorulta, miksi se tunkee mun jokaiseen uneen aina konekiväärin ja pesukarhujen kera... Ei meinaan ollu ensimmäinen kerta. 8D

Mä luin wikipediasta taas unihalvauksista. Mä oon sen verran mystiikka-uskoinen tyyppi, että uskon kohta varmaan kummituksiinkin. Jos mulle tapahtuis tommonen unihalvaus (+ pahan kosketus), en pystyis varmaan elämään sen jälkeen normaalisti. Kuulostaa meinaan kammottavalta.
Mutta sellanen lucid-uni olis aika siisti. Varmaan pomppisin jossain kukkakedolla tikkareiden seassa ja jahtaisin perhosia. Ja mulle kasvais siivet ja hilluisin alasti keskellä värikkäiden my little ponyjen laidunta. Ahh, oikea unelmauni. <3